اشک روح(tears of the soul)

اشک روح(tears of the soul)

(tears of the soul)Ashkeroh
اشک روح(tears of the soul)

اشک روح(tears of the soul)

(tears of the soul)Ashkeroh

دانلود طرح لایه باز رسید وجه نقد فتوشاپ

طرح لایه باز رسید وجه نقد فتوشاپ

ظرح لایه باز رسید وجه نقد فتوشاپ

دانلود طرح لایه باز رسید وجه نقد فتوشاپ

طرح لایه باز رسید وجه نقد فتوشاپ
دسته بندی فایل های لایه باز و PSD
فرمت فایل zip
حجم فایل 691 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

طرح لایه باز رسید وجه نقد فتوشاپ

اندازه A5

لایه باز

قابل ویرایش با فتوشاپ

psd

دانلود طرح لایه باز رسید وجه نقد فتوشاپ

دانلود چگونه با تبلیغات فروشتان را افزایش دهید


چگونه با تبلیغات فروشتان را افزایش دهید

بازاریابی و تبلیغات این روزها یک پای ثابت هر نوع کسب و کار به شمار می آید، بطوریکه برنامه ریزی ها و کارهای مدونی برای هر چه بهتر انجام شدن بازاریابی و تبلیغات صورت می گیرد در مقاله ای که پیش روی شماست، تلاش شده تا بهترین راهکارها برای تنظیم یک پیام تبلیغاتی و بازاریابی ارائه شده است که شما را در بهتر دیده شدن و جذب راحت تر مشتری کمک می کند

دانلود چگونه با تبلیغات فروشتان را افزایش دهید

چگونه با تبلیغات فروشتان را افزایش دهید
راهنمای تبلیغات و بازاریابی
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل pptx
حجم فایل 144 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

•بازاریابی و تبلیغات این روزها یک پای ثابت هر نوع کسب و کار به شمار می آید، بطوریکه برنامه ریزی ها و کارهای مدونی برای هر چه بهتر انجام شدن بازاریابی و تبلیغات صورت می گیرد. •در مقاله ای که پیش روی شماست، تلاش شده تا بهترین راهکارها برای تنظیم یک پیام تبلیغاتی و بازاریابی ارائه شده است که شما را در بهتر دیده شدن و جذب راحت تر مشتری کمک می کند:

دانلود چگونه با تبلیغات فروشتان را افزایش دهید

لامپ LED رقص نور اتومبیل و موبایل کاهش وزن رزبری30 تایی کاهش وزن platinnew


مکمل چاقی جی فست اکستریم جعبه ای 30 عددی

قرص پاپایا papaya یا پاپایا اسلیم

پودر چاقی بومبا افزایش وزن


کاهش وزن رزبری30 تایی

کاهش وزن platinnew طرح جدید 32 عددی

کاهش وزن پاپایا30 تایی

لامپ LED رقص نور اتومبیل و موبایل

کاهش وزن رزبری30 تایی

کاهش وزن platinnew طرح جدید 32 عددی

کاهش وزن پاپایا30 تایی

کاهش وزن گوجی30تایی طرح جدید

دستگاه صافکاری جادویی خودرو

فندک الکتریکی (شارژی) چراغ قوه دار

متر قفل دار جمع شونده

جاروبرقی شارژی همراه

ذخیره کننده برق کامپیوتر

هولدر موبایل چرخشی Spiner Holder

الفا اسلیم 50 کپسولی اورجینال به همراه کمربند لاغری رایگان

کاهش وزن سریع و طبیعی در خانه alpa50

تابلو برق کنترل پمپ آب و پکیج با موبایل از راه دور

چراغ لمسی خودرو carle

قرص پاپایا papaya یا پاپایا اسلیم

چراغ دیواری خورشیدی Solar Plus

پاوربانک سولار خورشیدی

دوربین کوچک nd

مودم آسانسورElevator modem

تلفن اضطراری آسانسورElevator emergency phone

مبدل سیم کارت با باتری داخلی

مبدل سیم کارت با وای فای

مبدل سیمکارتی به تلفن با آنتن سیم دار

مبدل سیم کارت با باتری داخلی

تلفن اضطراری آسانسور

تبدیل سیمکارت به خط ثابت

قرص پلاتین platin لیبل براق

دوربین مدار بسته panama حرفه ایی کد 1553

پودر افزایش وزن گین آپ طرح جدید

کاهش وزن آلفا50 تایی

اکسیژن سنج Pulse Oximeter Lk88

باتری شارژی usb

کاهش وزن گوجی30تایی طرح جدید

قرص لاغری پلاتین30تایی لیبلدار صورت

دستگاه صافکاری جادویی خودرو

کاهش وزن platinnew طرح جدید 32 عددی

قرص افزایش وزن کینگ قهوه ایی 60 تایی جدید

کلید لمسی هوشمند چهار پل با رویه شیشه

کلید هوشمند کولر آبی با ریموت کنترل

تایمر آبیاری و مه پاش شیشه

فندک الکتریکی (شارژی) چراغ قوه دار

متر قفل دار جمع شونده

جاروبرقی شارژی همراه

اکسیژن سنج Pulse Oximeter Lk88

دانلود مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی

مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی

مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی

دانلود مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی

مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 128 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 68

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

گردشگری الکترونیک [1]

گردشگری الکترونیک را می توان مؤلفه ای اساسی و از انواع گردشگری همگام با تکنولوژی اطلاعات به شمار آورد که حداکثر دو دهه از ظهور آن نمی گذرد. (بمانیان و همکاران؛1387: 73) گردشگری الکترونیک به معنای کاربرد کسب و کار الکترونیکی در مسافرت و گردشگری و به مفهوم دیجیتالی شدن همه فرایندها و زنجیره ی ارزش در گردشگری (مسافرت، مهمان پذیری و فروش غذا و مانند آن ) است. (کاظمی و همکاران؛ 1384 : 68 ) از بعد عملی گردشگری الکترونیکی عبارت از فن تلفیق روش های کسب و کارهای الکترونیکی و فناوری اطلاعات در شیوه ها و ابزارهای تدارک، ارائه و پشتیبانی خدمات گردشگری برای ارائه خدمات مورد نیاز گردشگران با  کیفیتی  بالاتر  و هزینه ای کمتر است.  در واقع گردشگری الکترونیک، ارائه ی الکترونیکی تمامی خدماتی است که در گذشته گردشگران به صورت سنتی از آنها استفاده می کردند. گردشگری الکترونیک، همچنین به مجموعه ای از پایگاه های اینترنتی )دولتی و خصوصی(  و استانداردها و پروتکل های خاص اطلاق می شود که با تولید و بازنشر اطلاعات در فرمت های مختلف از قبیل متن، تصویر، کاتالوگ و بروشور، تیزرهای تبلیغاتی و حتی خدماتی از قبیل رزرو هتل و خرید الکترونیکی معنا می یابد.

یک گردشگر هنگامی که به یک سایت گردشگری الکترونیک وارد می شود، تنها از طریق همان سایت و با برخورد با یک استاندارد خاص مورد استفاده در سایت کار کرده اما تمامی خدمات مورد نیاز خود را دریافت می کند. به این معنا گردشگر نیازی ندارد که هر یک از سرویس های مورد نظر خود را از طریق یک سایت مجزا به واسطه ی کاربری جدید مرتفع کند، بلکه تمامی سرویس های مورد نیاز را از طریق یک سایت مشترک و به واسطه ی کاربری یکسان دریافت کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را ساده تر به دست می آورد. به واسطه ی این فناوری، گردشگر با مراجعه به یک سایت معتبر گردشگری الکترونیک همه سرویس های مورد نیاز برای سفر خویش را دریافت کرده و با کیفیت،سرعت و قیمت مناسب به خواسته های خود دست می یابد. سرویس هایی که در گردشگری الکترونیک مرسوم هستند عبارتند از :

-        اطلاع رسانی شفاف، دقیق و معتبر

-        انجام کلیه ی تشریفات اخذ ویزا

-        رزرو هتل ها و مراکز تفریحی  سیاحتی

-        رزرو و اجاره ی وسایل نقلیه

-        اخذ بلیت هواپیما، اتوبوس و قطار و مانند آن

-        خرید برنامه های سفر و تورهای مختلف

اجزای گردشگری الکترونیکی درجات مختلفی دارد که می تواند از ساده ترین کارها مانند دریافت کاتالوگ یک منطقه ی توریستی و یا خرید الکترونیکی بلیت شروع شود و تا سفری در دنیای مجازی ادامه یابد. به تقریب تمام کارهایی که برای یک سفر نیاز است را می توان به صورت الکترونیکی انجام داد، مانند گرفتن ویزا از یک سفارتخانه ی خارجی که به آن رویداد الکترونیکی می گویند. ویزای الکترونیکی یکی از سرویس های بسیار مشهور در زمینه گردشگری الکترونیکی است و کشورهایی که خدمات ویزا را به صورت الکترونیکی ارائه می کنند، آن را یکی از شاخص های پیشرفت خود در زمینه فناوری اطلاعات و دولت الکترونیکی می دانند. در این میان عرضه کنندگان محصول گردشگری تحت تأثیر تقاضای گردشگری با گرایش به استفاده از فناوری های جدید به عرضه ی محصول گردشگری می پردازند  .)حسنی ؛ 1388 : 100 )

[1] E-Tourism – Electronic Tourism

[2] Law & Cheung

[3] Chang & Wong

[4] Musante , Bojanic & Zhang   

[5] Maswera ,  Edwards & Dawson

دانلود مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری و جهانگردی

مبانی نظری و پیشینه صنعت گردشگری و جهانگردی

مبانی نظری و پیشینه صنعت گردشگری و جهانگردی

دانلود مبانی نظری و پیشینه صنعت گردشگری و جهانگردی

مبانی نظری و پیشینه صنعت گردشگری و جهانگردی
دسته بندی گردشگری و توریسم
فرمت فایل doc
حجم فایل 803 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 70

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

عوامل مؤثر بر رونق صنعت گردشگری

سفر محرک اصلی در چرخه اقتصاد است. صنعت توریسم معمولاً یکی از زمینه­ های اقتصاد جهانی است که به آن توجه کمی می­ شود. صنعت توریسم، همچنان به عنوان چرخه پیشرفت اقتصادی بسیاری از کشورهای فقیر به حساب می ­آید (رایز و تنور2012).

این صنعت امروزه نیاز به نگهداری دارد. هتل ها نیاز به کارکنانی جهت بازسازی داشته، همچنین ارگان­ هایی باید وجود داشته باشد که تحت نظر آنها هر چیز مرتبط با صنعت توریسم همواره نو شود. به عنوان مثال کافی شاپ­ ها برای جذب بیشتر گردشگران باید منوهای خود را تغییر دهند. هتل ها و بسیاری از اماکن گردشگری دیگر نیز باید بنا به نیازهای توریستی خود را به روز سازند. با ایجاد چنین تغییراتی در سطح شهر و یا کشور است که اقتصاد می­ تواند جریان داشته و رو به پیشرفت باشد.

توریسم نه تنها سبب افزایش درآمد افراد و ارگانهایی می­ شود که در این راستا فعالیت دارند، بلکه برای افرادی که به گردشگری علاقمند هستند نیز می ­تواند مفید باشد. هر کشور، شهر و یا حتی روستا دارای پتانسیل هایی جهت رونق اقتصادی است. توریسم می­ تواند همچون یک کار تجارتی سبب رقابت اقتصادی شود. همانطور که در تجارت تأمین کننده های کالا در صدد رقابت، جهت تولید کالایی بهتر بر می­ آیند، در صنعت توریسم نیز از آنجا که گردشگران روز به روز دنبال سرویس گرفتن بهتر می باشند، کشورها باید به رقابت افتاده تا جهت جذب بیشتر مسافران در کشور خود امکانات و تجهیزات بیشتری را فراهم آورند. البته این مسأله کاملاً قابل انتظار است که تمامی کشورها به زور نمی ­توانند نیازهای مرتبط با کشورهای خارجی را ارائه دهند. حتی گاهی ارائه برخی از این سرویس­ ها ممکن است به علت عدم سازگاری فرهنگی با یک کشور هیچگاه صورت نگیرد.

ایران کشوری است با جاذبه­ های گوناگون در زمینه­ های تاریخی و فرهنگی و جغرافیایی وجود اقوام گوناگون با آداب و سنن منحصر به فرد، چهره های متفاوتی به این کشور بزرگ، چه از نظر وسعت و چه از نظر قدمت بخشیده است و شناسایی نکردن بسیاری از جاذبه­ های موجود باعث شده که « بهشت گمشده » لقب ایران در صنعت گردشگری همچنان گمشده باقی بماند. کارشناسان جهانگردی از ایران به عنوان غول خفته این صنعت نام می برند.

از آنجا که امروزه بیشتر افراد به منظور تفریح و لذت بردن (باید توجه داشت که در تعریف سفر هم بسیاری از کتابهای تخصصی در زمینه جهانگردی همین مطلب را ارائه می دهند، یعنی سفر به قصد لذت بردن انجام می‌شود) سفر می ­کند، توقع بیشتری از لحاظ امکانات از کشور میزبان دارند و به همین دلیل است که کشورهایی که اکنون از جاذبه های مصنوعی و به عبارت بهتر دست ساز برخوردارند، از کشورهای دیگر در زمینه جذب توریست موفق تر عمل می­ کنند. البته به این موضوع هم باید توجه داشت که تا حدی امنیت و گاه سیاست های خارجی نادرست در کشورها و وجود تبلیغات منفی رسانه های خارجی بر این مسئله می تواند دامن بزند.

دانلود مبانی نظری و پیشینه صنعت گردشگری و جهانگردی